• Sitemize Hoşgeldiniz

    BahisVar da her gün para ödüllü çekilişler ile üyelere paralar dağıtılmakta , gelirse çekiliş var kampanyaları yapılmakta , forum kurucusu hkann ın poğaçalardan kıymalara kadar hediyeleri olmakta , bonkör üyelerimizin para dağıtımları olmakta, günün maçlarının tahminleri okunabilmekte , güncel haberler ekonomisinden siyasetinie bilimine okunabilmekte , goygoy başlıklarında goygoylar yapılabilmekte

    kısacası aradığınız her şey bulunmaktadır .

    ÜYE OLARAK hepsine bedava kavuşabilirsiniz

  • Reklam, işbirliği ya da önerileriniz için [email protected] adresine email atabilirsiniz.

  • YASAL UYARI

    Sitemizde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır www.bahisvar3.net sitesinde hiç bir şekilde bahis ve kumar oynatılmaz Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz 7258 sayılı yasa gereği bahis oynatmak suçtur
Tahmin

ifadeye çağrıldım

Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
1,424
Beğeni Sayısı
1,910
vitrabet denen yere yapmış olduğumuz havaleden dolayı ifadeye çağrıldım akşam foto atacağım.
daha geniş bilgi vereceğim morelim çok kötü oldu
 

Borges

..::obsesión::..
Katılım
10 Mar 2019
Mesajlar
285
Beğeni Sayısı
965
Geçmiş olsun. Havaleyi ne zaman yapmıştın?
 

jonson12

Yeni sezon yenı umutlar yenı baslangıclar
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
2,167
Beğeni Sayısı
3,594
Ustad bu donemde hala havale ile deposit neden? Geçmiş olsun umarım en zararsız şekilde atlatırsın
 
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
500
Beğeni Sayısı
1,782
Geçmiş olsun hocam. Umarım sıkıntısız atlatırsınız..

Havalenin tarihi ve miktarı tam olarak nedir acaba?
 

Bora

G.Amerika
Katılım
18 Mar 2019
Mesajlar
1,170
Beğeni Sayısı
4,128
Konum
İstanbul
Geçmiş olsun dostum. Sıkıntı yaratma SAKIN KABUL ETME.
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
1,424
Beğeni Sayısı
1,910
arkadaşlar akşam cevap vereyim uzun yazayım bloke yok . kabul etmedim hiç bir şey söylemedim memur arkadaş yardımcı oldu ceza gellmez umarım dedi miktar 250 tl 17 temmuz olmalı
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
1,424
Beğeni Sayısı
1,910
ulan bunlar tam şerefsiz adama ceza geldi diyorum sitenizden adamların umrunda değil arkadaş adam chatten engeledi
 

Entropi

Elbet birgün bizimde çiçeklerimiz açacak Sabri abi
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,293
Beğeni Sayısı
1,578
Vitra bayadır Marsdan kopuk galiba. Riske giremezsen viski içemezsin diye reklam atan site Marsın olamaz. Nerde kurumsallık? Benim Atm garantisi aldığım ödemeyi 2 parça olarak havale yapmışlardı. Açıklamaya tanımıyorum yazıp aynen iade etmiştim. Kartsız gönderdiler sonra. Size tüm ödemeler kartsız olacak diye profil notu düştük dediler ama o kortizol yükseldi bi kere.
 

Son mesajlar

Sosyal Medya Hesaplarımız

Twitter

Forum istatistikleri

Konular
9,910
Mesajlar
531,597
Kullanıcılar
6,010
Son üye
Levant Casino Destek
Üst
7