• Sitemize Hoşgeldiniz

    BahisVar da her gün para ödüllü çekilişler ile üyelere paralar dağıtılmakta , gelirse çekiliş var kampanyaları yapılmakta , forum kurucusu hkann ın poğaçalardan kıymalara kadar hediyeleri olmakta , bonkör üyelerimizin para dağıtımları olmakta, günün maçlarının tahminleri okunabilmekte , güncel haberler ekonomisinden siyasetinie bilimine okunabilmekte , goygoy başlıklarında goygoylar yapılabilmekte

    kısacası aradığınız her şey bulunmaktadır .

    ÜYE OLARAK hepsine bedava kavuşabilirsiniz

  • Reklam, işbirliği ya da önerileriniz için [email protected] adresine email atabilirsiniz.

  • YASAL UYARI

    Sitemizde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır www.bahisvar3.net sitesinde hiç bir şekilde bahis ve kumar oynatılmaz Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz 7258 sayılı yasa gereği bahis oynatmak suçtur

Forum Hakkında Teknik Sorunlarınız & Önerileriniz

Galata Lordu

Hiçbir Zaman Kaybetmeyen Tipster
TIPSTER
Kasa Uzmanı
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
5,038
Beğeni Sayısı
5,877
Yönetim ve @hkann abi ilgilenirse çok çok sevinicem. Maalesef tipster olmam bazı üyeleri rahatsız etti ve de unvan değişikliği mi artık hesap değişikliği mi ne oldu işte.. Bu değişim sonrası hangi sayfaya girersem giriyim, konuyu görüntüleyenleri göremiyorum hiçbir konu başlığında.. Bir insanın gözlerini kaybetmesi ya da labirent içinde sıkışıp çıkamamak gibi bir şey.. Geçen geceden beri deli olucam.

@hkann abi, @vardecuyde, @WRW'ye durumu bildirdim ama DM'yi okuyup okumadıklarını dahi göremiyorum özel mesajları yaşanan problem neticesinde.. Öncelikli sorunum bu.. Çözülmesi mutlak şart.. Sayfaları kimlerin görüntülediğini göremezsem sinirlerim daha da bozulur, bozulucaktırda..

Sonrasında Tipster'ken belki 100 taneye yakın yer işaretlerine kaydettiğim bana ait olan postlar vardı.. Hepsi uçmuş. Dahası yer işaretleri seçeneği aktif bile değil.. Profilden aktif edilir mi diye ona da bakıcam ancak öncelik yukarıdaki bahsettiğim mevzu.. Burada da yani Kasa Uzmanı hesabında da o postların geri gelmesini rica ediyorum hesabıma yönetim tarafından mümkünse tabi bu durum..

Son olarakta mevcut renk hiç ama hiç hoş değil.. Dalga konusu oldu.. Millet lgbt ye mi katıldın diyor. Benim de hoşuma gitmeyen bir renk.. Eğer hiçbir statüye mensup ki yöneticiler, hkann abi vs. hiç kimsede yok ise; mevcut rengin ki kiremit rengi midir nedir mevcut kullanıcı adımın ilgili rengi taşımasını rica edicektim.

Tekrardan hatırlatmak gerekirse olmazsa olmaz konu; konu başlıklarını görüntüleyenleri görmek hakkım olduğundan konunun çözüme kavuşması..


Kasa başlığına ait ekran görüntüsü:
Kasa Uzmanı.png

Gizlilik Seçenekleri.png

Gizlilik seçenklerinden de görüldüğü üzere 2. seçimi aktif etmiş olsam da sorun çözülmedi bir türlü.. Sayfaları kimler görüntülüyor bir türlü göremiyorum. Tipsterlık sonrası Kasa Uzmanı olduğumdan bu yana.. Geçen gceden beri sorun devam etmekte.. Değişim o zaman yaşandı zaten..

Diğer 2 konuyu da yani yer işaretleri ve profil rengi konularını çözerseniz eğer harika olur ancak çözülemiyorsa da canınız sağolsun. Kolay kolay problem yaşayan, konu açan, bu sayfalara yazan bir üye değilim. Eğer herhangi bir hatam olduysa da istemeden de olsa özür dilerim tüm yönetim üyelerinden ve de tabi ki de @hkann abimden..

İyi çalışmalar, saygılar Lord'dan.. :)
 
Son düzenleme:

Galata Lordu

Hiçbir Zaman Kaybetmeyen Tipster
TIPSTER
Kasa Uzmanı
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
5,038
Beğeni Sayısı
5,877
Ayrıca ana sayfadaki forumdaki en son açılan konular panosu da aktif değil.. İlk 15-20 mi neyse konu pano halinde olurdu Tipster'ken ki bu Allah'ın belası Kasa Uzmanı hesabım olunca bahsettiğim kısımda aktif ne değil maalesef ki..

Bakalım, daha ne eksik olucak? Nereye baksam şu Tipster hesabını arıyorum, aramaktayım. Boşuna dememişler; gelen gideni aratır diye..
 

Son mesajlar

Sosyal Medya Hesaplarımız

Twitter

Forum istatistikleri

Konular
10,317
Mesajlar
545,700
Kullanıcılar
6,228
Son üye
Anıl03
Üst
7