• Sitemize Hoşgeldiniz

    BahisVar da her gün para ödüllü çekilişler ile üyelere paralar dağıtılmakta , gelirse çekiliş var kampanyaları yapılmakta , forum kurucusu hkann ın poğaçalardan kıymalara kadar hediyeleri olmakta , bonkör üyelerimizin para dağıtımları olmakta, günün maçlarının tahminleri okunabilmekte , güncel haberler ekonomisinden siyasetinie bilimine okunabilmekte , goygoy başlıklarında goygoylar yapılabilmekte

    kısacası aradığınız her şey bulunmaktadır .

    ÜYE OLARAK hepsine bedava kavuşabilirsiniz

  • Reklam, işbirliği ya da önerileriniz için [email protected] adresine email atabilirsiniz.

  • YASAL UYARI

    Sitemizde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır www.bahisvar3.net sitesinde hiç bir şekilde bahis ve kumar oynatılmaz Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz 7258 sayılı yasa gereği bahis oynatmak suçtur

Enteresan Bahis Hikayeleri

Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
109
Beğeni Sayısı
382
Bu hikayeyi daha önce başka bir forumda yazmıştım. Az önce bir arkadaşın bu konuyu bahsetmesiyle tekrar hatırladım ve görmeyenler vardır diye düşünerek tekrar yazmak istedim :)

1 Gecede yaşadığım ibretlik olaylar...

Biraz uzun bir hikaye oldu ama hayat dersi olacak bir animdir arkadaslar. Lütfen dikkatle okuyun :)

Yıl 2012.. Şansimin yağver gittiği bir donemdeyim. 50 lira yatirim yaparak başlattigim kasayı 4 bine kadar getirmisim.

Ne oynarsam oynayayim, kac para basarsam basayim kazaniyorum, tam da öyle bir dönem. Dedim hep bahis hep bahis nereye kadar biraz da yiyelim bu paralari. Neyse cektim hesaptaki tüm parayi havale ile hesabima.

Hayatimda o dönem bir kiz arkadaşim falan da yok. Ne yapsam ne etsem de eglensem diye düşünürken daha once hic gitmediğim ama cok merak ettiğim İstanbul Aksaray'ın gece kulüpleri geldi aklima.

Neyse beyler, jilet gibi hazirlandim suslendim, cepte bi tomar para ciktim evden, gördüğüm ilk taksiciyi durdurdum.

Taksici dedi abi nereye gidiyoruz. Dedim aksaray'da bir gece kulübüne çek. Adam dedi abi oralar sıkıntılı yerler, daha once gitmediysen pek tavsiye etmem dedi.

Ben tabi kendime güvenim tam olduğu icin cok da aldiris etmedim. Merak etme abicim diye cevap verdim. Saat gecenin 12 si gidiyoruz Aksaray'a.

Aksaray'da o tüm ünlü pavyonlarin olduğu caddenin onunde durdu taksici ve geldik dedi. Ben taksi ucretini oduyorken kapımı bi adam açtı ve hosgeldiniz dedi. Bir mekanin adami falan da değil. Sokaktan bir adam.

Tabi adam bana hic güven vermedi. Koskoca İstanbul'da hic tanımadığım sokaktaki biri benim kapimi acip neden hosgeldin desin ki. Her neyse ben tabi adami iplemedim.

Adam dedi; abi sen buraya eglenmeye gelmişsin belli ama bu aralar aksaray cok sıkıntılı. Sürekli polis baskini var. Gel seni bir yere gotureyim inanilmaz eglenceksin abi her türlü kadin da mevcut dedi. Ben de o aksamdan iki gün evvel gazetede "Aksaray'da polis baskini" baslikli haber okumustum. Inanir gibi oldum adama.

Sonra senin dedigin yer nerde? dedim adama. Osmanbey'de bir yer abi cok begenirsin dedi. Kadinlarin gecelik fiyatlarini falan sordum makul fiyatlar söyledi.

Nasıl oldu ben de bilmiyorum ama adama tamam gidelim oraya dedim. Bu 100 metre ötede bulunan bir taksiciyi islikla çagardi. Kendi taksicisiymis.

Bindik taksiciye gidiyoruz adamin bahsettiği yere. Kafamda da supheler var. Acaba hata mi yapıyorum gibilerinden.

Bu dusuncelerle bir yandan bogusurken Osmanbey'de dedigi mekanin onunde indik. Bodrum katta bir mekana girdik.

Mekanin icerisi biraz karanlik ve koca mekanda sadece 1 tane musterili masa var. Iki tanede sahne gibi bir yerde oynayan kadin. Biri Türk digeri Ukraynalı. Ama Ukraynalı olan enfes güzel. 32 yaşındayım hayatimda televizyon dahil ondan daha güzel bir kadin görmedim...

Tabi mekanin icerisinde tek bir grup masa olmasi kuskularimi biraz arttirdi. Burda bana kazik atabilirler diye düşünüyorum. Ama bir yandan da diyorum kendime alkol alma burda cok durma kadini al cik falan.

Ben bunlari dusunurken oturduk bu beni oraya getiren elemanla bir masaya. Daha etrafi adam akilli suzmeden bu Ukraynali ile Türk hatun oturdular bizim masaya. Abi nutkum tutuldu. Ukraynali hatun acayip güzel. Yani kac para dese çıkarıp vericem o derece.

Garson geldi elinde bir sigara sepetiyle. Hatunlar ve beni getiren adam aldilar sepetten birer paket marlboro, parliement. Sepetci dedi abi sigara parasini pesin alıyoruz. Ok sorun yok kac para dedim. 50 tl dedi. Aha dedim. Ben burda ayvayi yedim. 3 paket sigara bile 50 tl ise hesap fena girecek. Neyse cikardim verdim parasini.

Ukraynali hatun ile fiyat muhabbeti yapıyorum. 200'e anlaştık. Aklimda şöyle bir plan var: bir iki sey icip hatunu alip hesabı odeyip tüymek.

Garson geldi; ben soda istedim. Masadaki herkes alkol alsana yaa deyince daha da cok caktim olayi. Yok ben kullanmiyorum zaten pek dedim. Halbuki alkoligim anasini satiim.

Neyse kadinlar dedi bize de şarap. Bu beni getiren lavuk da soda istedi.

Garson gitti geldi bize normal soda hatunlara da şarap görünümlü meyvesuyu verdi. Aradan 5 dk gecmemistir. Dedim ben hatunu alip cikmak istiyorum o yuzden hesap isteyeceğim dedim. Ok dediler.

Beyler hesap geldi. 2 soda 2 kadeh sarap görünümlü icecek icin gelen hesap tam tamina 2 bin 800 tl

Dedim siz burda adam mi kazikliyorsunuz. Bu ne dedim. Garson abi menüyü getireyim ben sana dedi. Bir menü geldi. En ucuz şey SU o da 300 tl falan.

Ben de o kadar yok demeye kalmadan iki iri yari adam masanin etrafinda dolasmaya basladi. Kendi kendime dedim dayak yiyip ölmemek icin dua etmektense ver kurtul. Gelen hesap 2800 tl ben 2500 tl bıraktım. Dedim o kadar çıkısiyor.

Tabi o kadar kazik atmışlar 300 tl için mi ugrastircaklar. ok sorun yok dediler.
Aklim bir yandan da ukraynali'da.. Çıkarken onu da almam lazim. Dedim sen hazirlan, dışarda beklicem seni dedim. Ok dedi.

Herneyse disarda bekliyorum. Bu beni oraya getiren elemanla beraber . ona da kufur ediyorum. Bana yaptığı kumpas için. Yeminler ediyor cocuklarinin üzerine bu adamlarin kendisine de kazik attığını söylüyor vs.
Ama affettircem kendimi diyor. Zerre inanmiyorum.

Kadini disarda bekleyeli 10 dk oldu hala cikmadi. Bu eleman dedi abi parasini vermedigimiz icin gelmiyor. Sen ver parayi bana ben alayim geleyim hem kendimi de affettirmis olayim sana.

Ben de mal gibi verdim ona 200 tl. Neyse bu gitti geldi abi dedi kadın gelemiyor. Niye? Çünkü hesabı eksik odemistin ya ondan dolayi direkt az önce bana verdiğin 200 tl ye de el koydular.

Sen dedim ne haysiyetsiz bi adamsin yine kandirdin beni. Tabi bu yine yeminler ediyor vs. Adam bir de bana demez mi abi bak bildigim baska bir mekan var. Bak gidelim oraya orayi cok seveceksin. Lan dalga mi geciyorsun 5 kurus para kalmadi ben de. Abi bankamatikten çek diyor.

O gün bahisten kazandigim parayla egleneyim derken butun sinirlerim altüst olmuştu. Haydan gelen harbiden huya gitti..

Tabi o gece bu sekilde bitmedi. Sabaha kadar cok ilginc seyler yasadim ama onu da baska bir zaman yazarim dostlar. Kalin sağlıcakla. Dikkat edin tanimadiginiz insanlara....
 
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
195
Beğeni Sayısı
2,621
bu piçlerden çok var piyasada özellikle turistleri kandırıyorlar ve dolandırıyorlar, adamlar resmen turizmi baltalıyorlar ve buna göz yuman bir emniyet teşkilatı var maalesef
 

SULEYMAN ÇAKIR

Author,Betting Tipster
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
855
Beğeni Sayısı
1,226
Aksarayda 98 senesinde şato ve kral vardı benim yanımda çalışan elemanı götürmüştüm oraya sovyet guzeli bir kız,aldı otele attı içki sabittir orda 50 tl ozaman 120 de otel kızada iş tamam
Donjuan oldugum dönemler gelen geçen kızlar makas atıyodu surekli çok yakışıklısın sana bedava diye ;)
 
Ü

Üye silindi 15

Ziyaretçi
Sene 2004. Universite 1. sınıftayım. Yarı yıl tatili için Izmir'e geldim. Aldım harçlıgı harc parasını yatırdım , harclık ve yurt parası var cebimde. UEFA maçları var. Garaja gitmek için servis bekliyorum aklımdada maçlar var ve bekledigim yerdede iddia bayii var. Bastım hepsini 3 maça. Maçlardan biri Shaktar maçı. ALT oynadım. Otobus kalkana kadar 15 dk da maç 2-0 oldu. Ben yıkıldım. O zamanlar akıllı telefonlar yok ve otobuste telefonlar kaptılıyor. Dusunuyorum ne yapacagım diye. Aglayacagım ama. Affyon'da mola verdi otobus. Actım telefonu smsler gelmeye basladı ilk iki maç geldi 2 de üst olmus içimden diyom Shaktara da ust oynsaydım gozlerim dolu dolu. Tak shaktar macı geldi 2-0 bitmiş. Yanımda oturan adamı buldum cay iciyordu son parayla ikimize sucuk ekmek aldım :) Sabah Ankaraya indim 2 saat bayinin onunde bekledim acılsın diye adamın gulusunu hiç unutmam :) Aldım odeme fişini dogru bankaya ama elimde koca bavulla :))
 

timofte

Ziyaretçi
MESAJ YAZAMAZ
Katılım
10 Mar 2019
Mesajlar
980
Beğeni Sayısı
2,078
Konum
Muğla
Eski forumda kilmarnock vardi bir hikaye anlatmısti yarim saat gülmüstüm resmen. Gidip cagirayim da burada da anlatsin
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
109
Beğeni Sayısı
382
Bundan yaklaşık 4 yıl önce hasta olduğum için işe gidemiyorum. Doktor da 4 günlük rapor verdi evde istirahat etmem icin. Hastalığımın 2 inci gününde iyileştim hatta turp gibi oldum.

Iyilestim iyilesmesine ama işe gitmek de istemiyorum ne yapsam ne etsem diye dusunurken Kıbrıs'a uçak bileti bakarken buldum kendimi.

Ertesi günün sabahina aldim uçak biletini indim Kıbrıs'a. Cebimde sadece bin tl var henuz otel bile ayarlamamisim.

Üniversite yillarinda takildigimiz sema casinosu vardi benim aklimda da buraya gitmek var. Neyse havalimanina iner inmez direkt gittim buraya. Oturdum bir blackjack masasina. Ne oynasam kazaniyorum. Artik casino fisleri elime sığmıyor ceplerime falan dolduruyorum.

Tecrübeli kumarbaziz ya biliyoruz bu para elbet geri gidecek. Kazandigim fisleri saydim hemen. 5 bin TL olmus. Nasil seviniyorum.

Dedim oyna oyna nereye kadar biraz da hayati yasayalim. Kalktim masadan. Gece kulübü, pavyon, masaj salonlari derken paranin 2 bin tl sini kari kizla yedim.

Universiteyi Kıbrıs'ta okuduğum dönemde kaldığım marmara yurdu vardi. Dedim burayi ziyaret edeyim sonra da kendime otel bakayim. Yurt müdürü beni gördüğüne cok sevindi dedi kal burda sana bos bir oda ayarlayayim para falan da verme.

Hersey yolunda gidiyor, otel de bedavaya geldi diye icten içe seviniyorum. Her neyse odaya girdim paralari sactim etrafa sanirsin milyoner olmusum [http://www] o yorgunlukla direkt bayilmisim odada.

Uyanir uyanmaz aklima gelen tabii ki blackjack. Giyindim kahvalti dahi yapmadan direkt gittim casinoya. Bu kez salamis'teyim. Şans, önceki gun gibi kaldığı yerden devam ediyor. Ne kadar koyarsam koyayim kazaniyorum.

Para oldu 10 bin TL.. Hayal bile etmedigim para cebimde. Cokta fazlasina tamah etmeden ciktim casinodan. White House diye ruslariyla ünlü bir gece kulübüne gittim. Paranin bir kismini da burda yedim.

Hersey yolunda gidiyor kendimi iyice dan bilzerian gibi hissetmeye başladım [http://emoji]

Ertesi gün biraz da kopek yarislari oynayim dedim bu sefer kaybediyorum. Biraktim kopek yarislarini gittim yine blackjack masasina. Şans o ya.. yok ne oynasam kazanamiyorum. Krupiye ust uste blackjack açıyor kendine. En son bi baktım cepte 300 tl kalmis.

Daha dönüş bileti bile almamisim Türkiye'ye. Dedim sen bu parayi da verirsin donemezsin Türkiye 'ye, zorla cikarttim kendimi casino'dan.

Döndüm Turkiye'ye. Evimde uyuyup uyaninca sanki son 3 gunde yasadigim hersey bir rüya gibi geldi. Ama her cok güzeldi.

Casino ya da bahisten kazandiginiz parayi mutlaka harcayin. Elbet bu kazanilan paralar geri gidecek ama gitmeden bunun tadini cikarmak cok keyifli....
 
T

tutmasadaoynar

Ziyaretçi
Cebimde 5 YTL var ve günlerden Cumartesi. İddaa ve sayısal bayisinin önündeyim aşağıda ATM var ve para çekeciğim. 4 YTL ile sayısal oynayıp 1 YTL'si ile aklıma bahis geldi ve oynadım.

12.05.2007 maçları imiş.
Real Madrid- Espanyol HT:2: FT1
Marsilya - Sochoux HT: 1 FT:0

Ve bahisler geldi 570 YTL civarında birşey idi sanırsam.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Derler

Tech Guy
MESAJ YAZAMAZ
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
248
Beğeni Sayısı
1,039
Konum
Ukrayna/kiev
1-2 yıl önce nesine kupondaşa girdim. 3 maç vardı 2.5 üst.
Bende bürolardan oynadım ama o an dalğınlığıma gelmiş 2.5 alt oynamışım.
Oranda haliyle güzel. Ben maçları nesineden takip ettiğimde kuponların yattığını gördüm. Bir kaç gün sonra oynamak için girdiğimde bakiyeyi görünce ne oluyor? diye şaşkınlıklar içerisinde sevinmiştim. Parayı çektim hemen.
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
145
Beğeni Sayısı
173
Yakındoğuda okurken ilk sene kamerunlu bir arkadasla kalıyordum cebimde 3 tl vardı kendisinde de genelde hic para olmazdı 3 tl paraya hadi makarna alip yapalim dedim dedi bugun cmtesi nicosiabete gidelim dedi o paraya kombine yaparız gelmesse öglen nicosiabette dürüm yeriz dedi o zamanlar oglenleri dürüm verirlerdi nicosiabette müsterilerine neyse bu ne kadar favori varsa yazdı 3 tl para yatırdık 390 tl para tutturmustuk ilac gibi gelmişti.O hafta ilk defa bütun favoriler gelmisti sayesinde baya bir yiyecek alıp doldurmustuk odamızi ?
 

Sosyal Medya Hesaplarımız

Twitter

Forum istatistikleri

Konular
9,829
Mesajlar
527,956
Kullanıcılar
5,883
Son üye
Nidbag
Üst
7